MOŽNOSTI POUŽITÍ V PRAXI
MALOOBCHOD
Možná právě takto funguje reklama u Vás v současnosti.
Máte síť maloobchodních prodejen. O svých prodejních akcích, novinkách a slevách informujete zákazníky formou vytištěných plakátů a letáků, které tisknete na ústředí firmy a následně je Vaši závozoví řidič dopraví na prodejny a personál prodejny je musí včas "vylepit" na určená místa a také je po skončení akcí apod. včas "sundat". Celý tento proces vyžaduje dobrou organizovanost, spoluúčast firemních kolegů (řdiči, personál MOP) a také kontrolu, zdali vše probíhá tak, jak má. Výsledný efekt je závislý na mnoha jednotlivostech.
Zkuste to dělat jinak.
Pořiďte digitální reklamní panely, přeneste veškerou zodpovědnost a starost za reklamu na jednoho pracovníka. Obejdete se bez "mezičlánků" (řidiči, personál MOP). Jednoduše a rychle připravíte reklamní kampaně, nastavíte plán zobrazovaní kampaní na panelech (vše na dálku ve webové aplikaci). Využijte možnost zobrazovat více reklamních kampaní během dne. Pokud provozujete rozdílné typy MOP, můžete pro každy typ nadefinovat specifické reklamní kampaně a plány. Reklamní panely fungují automaticky, nevyžadují žádný zákrok personálu MOP, po zapnutí okamžitě začnou zobrazovat reklamy dle nastaveného plánu. Navíc maté možnost "na dálku" kontrolavat stav zobrazování reklam na jednotlivých panelech a také zdali je panel funkční (zapnutý / vypnutý) bez toho, že by jste tuto informace žádali po personálu MOP.
Volba, co vše zobrazovat je čistě na Vás
-
Nabídka AKČNÍHO zboží (denní, týdenní apod.)
-
Informace o NOVINKÁCH ve Vaší nabídce
-
Informace o OTEVÍRACÍ DOBĚ
-
SLEVOVÉ akce
-
DOPRODEJ vybraného zboží se slevou
-
Apod.
-
Střídání kampaní během dne - např. ráno to jsou SVAČINKY pro školáky, během dne zboží v AKCI, před zavírací dobou DOPRODEJ se slevou a během noci informace o OTEVÍRACÍ době.
-
Umístěním QR kódů do reklamních kampaní uspokojíte ty, kteří využívají své chytré telefony
FAST FOOD, BUFET, RESTAURACE
Vaši nabídku jídel a nápojů měnite každý den.
Provozujete jednu či více restaurací? Měníte svou denní nabídku snídaní, obědů (menu), večeří a jste tak nucení vždy tisknout plakáty nebo přepisovat reklamní tabule. Dopoledne přepisujete na tabulích "dnešní menu" a během oběda průbežně mažete (již "došlo") nebo dopisujete do nabídky menu co bylo znovu "dovařeno" a v odpoledních hodinách už potřebujete informovat o večerní akci.
Reklamní tabule uberou starosti a rozšíří možnosti
Pomocí webové aplikace a reklamních panelů ušetříte čas a starosti s přípravou podkladů aktuální nabídky, stačí jen ve webové aplikaci zapsat nabídku snídaní, menů apod. a stanovit který den a v kterém čase se nabídka má na panelech zobrazovat. Pokud v dané chvíli již není některá položka v nabídce, pak změna v zobrazování na panelu je otázkou sekund.
Vy si určíte, co a kdy se bude zobrazovat
-
Nabídka MENU, možnost rychlé změny např. přes chytrý telefon nebo Vaši dotykovou pokladnu
-
Informace o NOVINKÁCH ve Vaší nabídce
-
Informace o PŘIPRAVOVANÝCH AKCÍ (sledování sportovních utkání, Silvestr, Velikonoční akce apod.)
-
Střídání kampaní během dne - např. ráno to je nabídka SNÍDANÍ, během obědové pauzy nabídka MENU a odpoledna nabídka SPECIALIT
-
Umístěním QR kódů do reklamních kampaní uspokojíte ty, kteří využívají své chytré telefony